На сайті проводяться технічні роботи. 

Речная информационная служба водных путей Украины

Днерподзержинский шлюз

Днерподзержинский шлюз

Характеристики

Длина судоходной камеры, м 260
Ширина судоходной камеры, м 18
Кол-во камер 1

    Розробку проекту Дніпродзержинського судноплавного шлюзу було виконано Українським відділенням «Гідропроекту» ім. Жука м. Харків.
    В 1956 р . розпочалися роботи будівельним управлінням «Дніпробуд» по спорудженню шлюзу. 06 квітня 1963 року об’єкт пустили в експлуатацію.
    За 47 років через нього пройшло 513129 суден, проведено 234888 шлюзувань.
    Найдовша навігація була в 1982 році, вона становила 353 доби.

    Гідроспоруда утримує напір води 12,6м. Дніпродзержинського водосховища.
    Дніпродзержинський однокамерний шлюз служить для подолання суднами зосередженого перепаду рівнів води у створі греблі Дніпродзержинської ГЕС. В напірний фронт входять стіни камери шлюзу, верхня голова і лівий устій нижньої голови. Камера шлюзу висунута в сторону верхнього б’єфу. Особливістю компоновки є відсутність земляної вставки між шлюзом і будівлею ГЕС.

    До складу судноплавних споруд Дніпродзержинського шлюзу входять:
- дві дамби - хвилеломи ( прямолінійна та   криволінійна),
- верховий пірс, пали (прямолінійний з   лівого боку і криволінійний з правого),
- судноплавній шлюз, що складається з   верхньої та нижньої голів і камери шлюзу,
- низовий пірс, пали (прямолінійний з лівого боку і криволінійний з правого).

    В міжнавігаційний період 2009-2010 років було виконано капітальний ремонт по заміні аварійно-робочих підйомно-опускних воріт верхньої голови шлюзу. Робоча документація на виготовлення та заміну воріт була розроблена СПКТБ « Запоріжгідросталь». Капітальний ремонт та заміна воріт виконувалася силами підрядної організації ЗАО «Спецгідроенергомонтаж» м. Запоріжжя.

Директивні строки відкриття та закриття навігації



Затверджені наказом Укрморрічфлоту від 21.02.2011р. № 22

ВІДКРИТТЯ    18.03.2011

ЗАКРИТТЯ     24.11.2011

При необхідності, ремонтні роботи на судноплавних шлюзах після відкриття навігації 2011 року виконуються в період з 8 до 17 години кожної доби, з припиненням суднопропуску на цей час.

При важких метеорологічних умовах відкриття та закриття навігації може бути перенесено з оприлюдненням необхідної інформації за три доби.

Відкриття та закриття навігації здійснюється о 8 годині відповідної дати, зазначеної у Директивних строках.




Поштова адреса:   51918 , м. Дніпродзержинськ, вул. Репіна 1,
Дніпропетровської області


Приймальня / Диспетчерська
e-mail:     shluz_dndz@ukr.net
(05695) 5-19-43
Начальник
(05695) 3-85-31
В.О. Головного інженера
(05695) 5-15-74
    
 
Модуль судна, куб. метрів
до 2000 2001-4000 4001-10000 Понад 10000
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Звичай- ний режим
Пільго- вий режим
Для суден у закордонному плаванні 688 424 1060 582 1378 738 1692 950
Для суден у каботажному плаванні 214 158 318 214 424 268 476 318
     Примітки:
 1. Пільги із внесення плати надаються суднам, що плавають під прапором України та держав,з якими укладено  міжнародні договори України, що передбачають надання суднам таких пільг.
 2. Розміри плати не включають податок на додану вартість.