Небезпечні гідрометеорологічні явища за прогнозом
на р. Дунай та всіх вдсх р. Дніпро – І рівень небезпеки

 У зв'язку з технічними роботами  можливі обмеження доступу  до сайту 

 У зв'язку із заходами по боротьбі з розповсюдженням коронавируса COVID-19  обмежено судноплавство на Дунаї. Посилання  

Річкова інформаційна служба України

Новини

РІС-Дніпро – це інформаційне забезпечення судноплавства та створення умов для безпечного і ефективного перевезення рікою 09.06.2012

РІС-Дніпро – це інформаційне забезпечення судноплавства та створення умов для безпечного і ефективного перевезення рікою

До найважливіших завдань, які покликана вирішити нова сучасна Річкова інформаційна служба, впроваджена на Дніпрі, відносяться інформаційне забезпечення судноплавства, створення умов для безпечного перевезення пасажирів та вантажів, оптимізація перевезень на внутрішніх водних шляхах Держави.
«РІС покликана виконувати два основних завдання – це, по-перше, забезпечення якісного зв'язку європейського рівня на річці, а також моніторинг руху суден», – наголосив директор Департаменту державної політики у галузі морського та річкового транспорту МінінфраструктуриВолодимир Севрюков.
Володимир Севрюков відзначив, що до цього часу в Україні взагалі на внутрішніх водних шляхах не існувало такої системи, а зв'язок з суднами підтримувався тільки в шістьох точках на судноплавних шлюзах. Не було і системи, яка б дозволяла у повному обсязі контролювати рух суден на усій трасі ріки. «Після виходу судна зі шлюзу ціль губилася, ми не знали, що з судном, де воно наразі перебуває. І так допоки судно не підходило до наступного шлюзу. Відтепер ж зазначені питання вирішено, ми у будь-який час знаємо місце знаходження судна, бачимо, чи є в нього якісь складнощі у русі чи ні», – сказав він.
«За допомогою річкової інформаційної служби ми бачимо абсолютно усі судна, що слідують Дніпром, – ті, які обладнані судновими автоматизованими ідентифікаційними системами (АІС). Завдяки ж тому, що на шлюзах розміщено операторів РІС, ми маємо можливість відслідковувати і рух тих суден, на яких на сьогодні суднового АІСа ще не має. Тобто ми моніторимо у цілому всю обстановку на річці», – відзначив директор ДП «Дельта-лоцман»Олександр Голодницький.
При виявленні судна на підходах до зони дії РІС службою встановлюється та підтримується постійний зв'язок з ним. Здійснюється реєстрація необхідних даних щодо рейсу кожного судна, наявних вантажів на борту тощо.
Водночас РІС не лише виявляє та відслідковує рух суден у зоні своєї дії, але й здійснює інформаційне забезпечення судноплавства. Так, судна будуть безперешкодно отримувати гідрометеорологічну інформацію, відомості про зміни у роботі засобів навігаційного оснащення (далі - ЗНО), про зміщення плавучих ЗНО зі штатних місць тощо, інформацію про стан руху в зоні дії РІС та інші фактори, що впливають на умови навігації. Вся ця інформація буде доступна судновласникам та іншим зацікавленим структурам у режимі «онлайн».
Також судноводії попереджатимуться про загрози розвитку ситуації небезпечного зближення з іншими суднами, про відхилення судна від безпечного маршруту плавання тощо. Все це сприятиме посиленню рівня безпеки судноплавства на внутрішніх водних шляхах України.
Крім цього, суднам надаватимуться і відповідні рекомендації щодо черговості руху, часу початку руху, маршруту, швидкості та інтервалів руху, місць якірних стоянок. Останнє дозволить вирішити другу, основну, мету РІС – оптимізувати перевезення на річці Дніпро.
06/06/2012

Возврат к списку